Inspirationslös

Fick en av de där bloggneråtvändningarna i veckan då jag inte förmådde mig att uppdatera på några dagar. Hade ingen inspiration och ingen lust av någon anledning. Det tar ju lite tid att knåpa ihop grejjer här på bloggen och det är väl därför det tar emot lite ibland att titta in. Andra saker kommer emellan. Men nu är jag åter i taget med inläggskrivandet. Se om något roligt dyker upp i mitt huvud att skriva om. Det hoppas jag i alla fall. Igår var i alla fall vårvädret här, solsken och klarblå himmel. Gick utan mössa, vantar och halsduk...var till och med tvungen att knäppa upp jackan och sätta på mig vårskor. Då vet man att våren är på väg (även om dagens väder är ett tillfälligt bakslag).



flickr.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0