Telefonen ringde

Tänk vad glad man kan bli av ett telefonsamtal eller två. Först ringer ena vännen sen andra, känns förvånansvärt bra att bli ihågkommen. Den ena kom dessutom bärande på förträffliga nyheter om jobb. Då spetsas mina öron lite extra just vid dessa tider då det råder lite torka på det området. Nu på fredag skulle det bli företagsfest på en speciell arbetsplats i Stockholm och det behövdes tydligen lite serveringspersonal till detta event varpå min underbara vän tänkte på mig.

Så om allt faller på plats kommer hon och jag stå sida vid sida och lägga upp mat och hålla ordning på allt det ätbara under kvällens gång. Även om det bara är under en dag ska det bli kul och med kompisen vid min sida kommer det säkerligen bli många skratt då vi är ena mästare på att underhålla varandra. Dessutom får man nått på CV:et och en liten peng i fickan. Kan inte bli bättre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0